KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Domaszowicach informuje, iż wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Ośrodku Pomocy Społecznej w Domaszowicach. Funkcję będzie pełniła Pani Kamila Majcher – Podinspektor ds. świadczeń wychowawczych.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora do spraw dostępności stanowi realizację obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne w drodze ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).
Zadania koordynatora do spraw dostępności
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
-
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot;
-
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot;
-
monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe
-
Koordynator do spraw dostępności - Kamila Majcher
Ośrodek Pomocy Społecznej w Domaszowicach
ul. Główna 24 A
46-146 Domaszowice
telefon: 77 419 44 51
e-mail: ops@ops.domaszowice.pl