Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Domaszowicach informuje, iż wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Ośrodku Pomocy Społecznej w Domaszowicach. Funkcję będzie pełniła Pani Kamila MajcherPodinspektor ds. świadczeń wychowawczych.

Podstawa prawna

Wyznaczenie koordynatora do spraw dostępności stanowi realizację obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne w drodze ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).


 

Zadania koordynatora do spraw dostępności

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

  1.  wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot;

  2.  przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot;

  3.  monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe

  • Koordynator do spraw dostępności - Kamila Majcher
    Ośrodek Pomocy Społecznej w Domaszowicach
    ul. Główna 24 A
    46-146 Domaszowice
    telefon: 77 419 44 51
    e-mail: ops@ops.domaszowice.pl