OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE -ds. Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego- rozstrzygnięty
Domaszowice, dn. 30.01.2019 r.
Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne
określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
- ds. Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego
w Ośrodku Pomocy Społecznej w Domaszowicach
ul. Główna 24 A
46 – 146 Domaszowice
Informujemy, iż:
-
Do naboru na wolne stanowisko urzędnicze aplikację złożył jeden (1) kandydat, który spełnił wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikował się do drugiego etapu rekrutacji.
-
O dalszym etapie naboru kandydat zostanie poinformowany telefonicznie.
Członkowie Komisji:
Przewodnicząca Komisji /-/ Bożena Białkowska
Członek /-/ Teresa Bartosik
Członek /-/ Jolanta Sławska
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Domaszowicach
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Główna 24a, 46-146 Domaszowice
1. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego
Wymiar czasu pracy: pełny etat
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
-
wykształcenie wyższe,
-
posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
-
osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
-
korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych,
-
niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
-
znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o świadczeniach rodzinnych, w tym akty wykonawcze , ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego,
-
cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
3. Wymagania dodatkowe:
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
-
doświadczenie zawodowe przy obsłudze świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
-
preferowane wykształcenie ekonomiczne, administracyjne, prawnicze, pedagogiczne, socjalne,
-
dyspozycyjność, umiejętność organizacji własnej pracy, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w warunkach stresowych i pod presją czasu,
-
poprawna komunikacja pisemna, umiejętność formułowania decyzji oraz innych pism administracyjnych
-
gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
4. Główne zadania wykonywane na stanowisku:
-
Udzielanie informacji dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie prawa do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego wraz z wymaganymi dokumentami.
-
Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie spraw dotyczących świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
-
Przygotowywanie decyzji administracyjnych.
-
Przyjmowanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu.
-
Przygotowanie list wypłat przyznanych świadczeń.
-
Prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
-
Współpraca w zakresie przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego z marszałkami województw, regionalnymi ośrodkami polityki społecznej oraz urzędami wojewódzkimi.
-
Przygotowywanie materiałów statystycznych i analitycznych.
-
Prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych.
-
Doskonalenie zawodowe, doskonalenie form pracy, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi i zarządzeniami.
5. Warunki pracy na stanowisku:
-
Praca na pełny etat.
-
Praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku, (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze).
-
Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018 poz. 936 z późn. zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej.
-
Wynagrodzenie wypłacane do ostatniego dnia każdego miesiąca.
-
Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
-
Kontakty bezpośrednie i telefoniczne, mailowe z klientami Ośrodka.
6. Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny wraz z CV.
-
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
-
Kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów dotyczących posiadanych kwalifikacji, ukończonych kursach i szkoleniach.
-
Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy.
-
Oświadczenia, podpisane własnoręcznie przez kandydata, o:
-
posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
-
wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
-
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13, ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.).
7. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w grudniu 2018 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Domaszowicach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Główna 24a, 46-146 Domaszowice, z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego”, w terminie do 25 stycznia 2019 r. do godz. 15.30
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
9. Inne informacje związane z naborem na stanowisko:
-
Każdy dokument składający się na treść oferty, w którym wymagany jest podpis oferenta, wymaga złożenia własnoręcznego podpisu, pod rygorem odrzucenia oferty.
-
Dokumenty niekompletne lub wadliwie wypełnione nie podlegają uzupełnieniu lub poprawieniu.
-
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny lub niedokonania wyboru spośród osób, które będą spełniały warunki formalne.
-
OPS nie przywiduje zwracania dokumentacji poszczególnym wnioskodawcom, bez względu na wynik postępowania.
-
Osoby, które spełnią wszelkie wymagania formalne, są kwalifikowane do następnego etapu naboru, o czym zostaną poinformowane telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
-
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Domaszowicach oraz na tablicy informacyjnej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Domaszowicach, 46 – 146 Domaszowice, ul. Glówna 24 A.
-
Bliższych informacji udziela: Bożena Białkowska – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej, tel. 77 419 44 51.
Domaszowice, 14.01.2019 r.
Kierownik Ośrodka
Pomocy Społecznej
/-/ Bożena Białkowska